1
Close
Top Image

Hvorfor Klientkonsept fra Kippr?

Klientsupport tar ansvar for at bedriftens PC-er og nettbrett til enhver tid fungerer og er oppdatert. Sikkert IT-drift - Effektiv arbeidsplass.

Se video!
Play
Klientsupport Standard

Klientsupport Standard

Kr 249 pr måned eks mva
  • Tjenesten «Fjernstyring av PC» gir supportsenteret mulighet for tilgang for utførelse av feilsøking og korrigerende tiltak på den aktuelle PC-en.
  • Tjenesten «Antivirus» beskytter mot virus, ormer og spionprogrammer. Tjenesten sørger for at kunden til enhver tid har antivirusprogramvare installert og oppdatert.
  • Tjenesten «WEB beskyttelse» beskytter PC-en mot skadelig innhold fra WEB sider. Basert på kategorisering kan tjenesten sperre definerte WEB sider og forhindre at PC-en får virusangrep.
  • Tjenesten «Automatisk programvare-oppdatering» utfører oppdateringer av Microsoft Windows, Office365, Adobe Reader og de mest kjente nettlesere.
  • Tjenesten «Rapportering» produserer statusrapport for PC-en. Rapporten blir sendt til kunden en gang pr måned i PDF format.
  • Tjenesten «Klientsupport» inkluderer support og diagnose, samt kartlegging og utbedring av feil på arbeidsstasjonen.
  • Tjenesten «Respons» gir responstid på 2 timer fra feilmelding er sendt til supportsenteret har besvart henvendelsen.
Les mer Lukk
Klientsupport Premium

Klientsupport Premium

Fra 349 pr måned eks mva
  • Tjenesten «Fjernstyring av PC» gir supportsenteret mulighet for tilgang i utførelse av feilsøking og korrigerende tiltak på den aktuelle PC-en.
  • Tjenesten «Antivirus» beskytter mot virus, ormer og spionprogrammer. Tjenesten sørger for at kunden til enhver tid har antivirusprogramvare installert og oppdatert.
  • Tjenesten «WEB beskyttelse» beskytter PC-en mot skadelig innhold fra WEB sider. Basert på kategorisering kan tjenesten sperre definerte WEB sider og forhindre at PC-en får virusangrep.
  • Tjenesten «Automatisk programvare-oppdatering» utfører oppdateringer av Microsoft Windows, Office365, Adobe Reader og de mest kjente nettlesere.
  • Tjenesten «Rapportering» produserer statusrapport for PC-en. Rapporten blir sendt til kunden en gang pr måned i PDF format.
  • Tjenesten «Klientsupport» inkluderer support og diagnose, samt kartlegging og utbedring av feil i standard programvare.
  • Tjenesten «Respons» gir responstid på 2 timer fra feilmelding er sendt til supportsenteret har besvart henvendelsen.
  • Tjenesten «PC Status» gir nåtidsinformasjon om systemet på PC-en. Tjenesten setter supportsenteret i stand til å oppdage uønskede hendelser før problemer oppstår slik at korrigerende tiltak kan iverksettes tidlig.
  • Tjenesten «Backup» sørger for lagring av definerte dataområder på aktuell PC. Data blir kryptert når de legges på ekstern skybasert lagringsdisk. Tilbakeføring av data fra ekstern lagringsdisk til PCen kan utføres av kunde eller ved hjelp fra supportsenteret. Lagringsmengde ubegrenset.
Les mer Lukk
Support Image

Kippr Klientsupport

Forestill deg at ditt selskaps ansatte har en arbeidsdag der IT fungerer optimalt og at brukeropplevelsen er god.
 
Forestill deg at du har ett kontaktpunkt for alle IT tjenester når du ønsker endringer eller trenger veiledning.
 
Forestill deg at du har en IT leverandør som sørger for at du kan konsentrere deg om din virksomhet og forretning.
Ta kontakt for avtale

Supportpakker

Våre konsulenter sørger for nødvendige forberedelser og et effektivt oppsett av PC-en og nettbrett slik at tjenesten kan tas i bruk. Med klientsupport får du en avtale som sørger for at du kan bruke din tid på egen forretningsvirksomhet.
  Standard
kr 249/mnd
Premium
kr 349/mnd
Fjernstyring av PC X X
Antivirus X X
Web Beskyttelse X X
Automatisk programvareoppdatering X X
Rapportering X X
Klientsupport X X
Responstid X X
PC Status   X
Backup   X

Ser du etter en IT-leverandør for din bedrift med et personlig engasjement, topp service og fornøyde kunder?

Våre rådgivere har lang fartstid fra IT-bransjen og hjelper deg med å skreddersy løsninger for din bedrift.

Kontakt oss for en uforpliktende samtale.